Kriseknuser 2013

Sammen med 3 andre virksomheder i Midt- og Vestjylland, blev Mac Y udvalgt som en virksomhed, der klarede sig godt under krisen i 2013. Det kom der følgende TV spots ud af, sendt torsdag 14. februar 2013 TV MidtVest:


Bemærk at TV Midt Vest benytter en flashafspiller, der desværre ikke virker på alle enheder.


Beklageligvis synes TV MidtVest at vores direktør ikke så søvnig nok ud på optagelserne – men har valgt 2 “trætte” forsider til indslagene :)

Men Søren Nørgaard uddyber her den krisestrategi Mac Y følger.

“Vi er naturligvis stolte af at omverdenen har lagt mærke til os under krisen. Det er en del af vores strategi, at være meget synlige. Vi vil sætte fokus på kvalitetsspiritus – og en god alkoholkultur . Det gør vi med masser af smagninger, flere besøg hos vores forhandlere, høj informationsniveau, premium service – vi leverer mere service end kunderne forventer og vores Rom – og Whisky Festival.”

“Vi har arrangeret Forhandler Dage for vores kunder, hvor vi bringer kunderne i busser til Midtjylland og giver dem mere indsigt i vores spiritus. Mere end 100 forhandlere deltager årligt i Forhandler Dagen. Vi arbejder utrættelig med at finde kvalitetsspiritus fra hele verden, og holder os loyalt til vores kundegruppe – de danske specialbutikker som handler med spiritus og de gode barer, kroer, restauranter og hoteller.”

Søren Nørgaard slutter:

“Endelig er vores indstilling, at vi IKKE taler krise med vores kunder. Der er nok der trækker pessimismen ned over hverdagen – vores opgave er at sprede optimisme. Det har vi indtil nu haft held med – og det er vi glade for!”